vrijdag 27 maart 2009

Terug naar Frans-Guyana

En toen was er toch weer iets onverwachts...

Ik kreeg gisteren een mailtje van de AIT manager (verantwoordelijk voor alle satelliet testen) om zo snel mogelijk terug te keren naar Kourou. HERSCHEL verhuist vandaag van S1 naar het S5 gebouw. S5 wordt gebruikt om de satelliet te 'fuellen' met brandstof voor de kleine raketjes die gebruikt worden om de standbepaling in de ruimte te doen. Ik ben nodig om de SCOE's terug aan te sluiten na de verhuis.

Het is wel lastig om toch wel onverwacht vroeger te moeten terugkeren. Niet alleen voor mij, maar nog het meest voor mijn vrouw en kindjes. Nog enkele dagen genieten van thuis en dan weer hard werken... tot binnenkort.

1 opmerking:

  1. Liefste Stijntje,

    Momenteel zweef je ergen tussen de aarde en de ruimte... Ik ben nog in de 7de hemel van de afgelopen periode, wat is het toch zalig als jij thuis bent. Werk ginder maar goed en.. misschien kan je per ongeluk op de 'Lift Off' knop duwen zodat je snel weer naar huis kan komen!

    Dikke kus,
    Nele, Senne, Lore en ...

    BeantwoordenVerwijderen