donderdag 26 februari 2009

Woensdag 26 februari 2009 - Tekening van Senne

Toen ik vertrok heeft Senne, mijn zoontje van 2,5 jaar oud een tekening gemaakt in de kleuterklas. Hij zit in de klas van een fantastische juffrouw... zo'n 25 geleden (dit gaat ze niet graag lezen) zat ik bij diezelfde juffrouw.

Alle kindjes hebben meegekleurd aan de tekening en ze is dan ook prachtig. Een grote maan in het midden en allemaal kleine tekeningen errond. Ik had beloofd om uit dankbaarheid voor de tekening een foto te maken van de tekening met de satelliet op de achtergrond. En belofte maakt schuld, vandaar dat ik vandaag de tekening binnensmokkelde in de cleanroom...



Er stond toevallig ook een mooie raket voor de deur, dus moest die ook op de foto!


Dankjewel Senne en jufrouw Veronique en alle kindjes die hebben meegekleurd!

3 opmerkingen:

  1. Mooi om zien dat de thuisbasis je avontuur ook kan meebeleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Stijn,
    Wat zijn dat prachtige foto's! En die schitterende tekening van juf. Véronique, echt tof! Senne zal dat altijd onthouden, dat jij, met een tekening van zijn klasgenootjes daar in dat verre Kourou hebt gestaan. De foto toont een fiere papa! En dat er dan -toevallig- ook nog zo'n mooie raket voor de deur stond ;-)
    Bolleke, ik denk dat je daar hard moet werken, je bazn weten ondertussen dat je een plichtsbewuste medewerker bent, ik ben echt fier op je.
    Nen héle warme knuffel,
    mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tekening is toch eerste proper gemaakt? Ik kan geloven dat de telescoop nog vuil is. :-)
    groetjes
    Tom(PA)

    BeantwoordenVerwijderen