dinsdag 14 april 2009

Zalig paasweekend

Het is de voorbije dagen erg rustig geweest op mijn blog. Hier is een hele goede reden voor...

Ik was namelijk thuis in het weekend! Op vrijdagnacht ben ik naar huis gevlogen om op zaterdagmiddag mijn vrouwke en kindjes te verrassen. Die zijn voor de paasweek in centerparks.
De verrassing was compleet en we hebben een zalig weekend gehad! Gisterenmorgen was het dan wel al om 4uur opstaan om tegen middernacht hier terug te zijn (19 uur lokale tijd). Een vermoeiend weekendje, maar het was het allemaal ongelooflijk waard!

Vanaf vandaag is er weer HERSCHEL nieuws...

1 opmerking:

  1. Dat was de beste Pasen ooit! Een stem achter me zei 'Bolleke, niet verschieten hé'. Ik herkende de stem maar dacht dat ik aan het hallucineren was want Stijn zit toch in Kourou... Niet dus, hij was helemaal naar ons gevlogen en we hebben een zalig weekend gehad! Nog eens bedankt liefste stijntje. Je zit steeds vol verrassingen.

    Dikke kus, nele, senne, lore en ...

    BeantwoordenVerwijderen